Marika toimii asiakaspalvelijan ja markkinointiassistentin työtehtävissä. Hänellä on taskussaan tradenomin tutkinto ja laajasti kokemusta asiakaspalvelutehtävistä. ”Minulle tärkeintä on kohdata jokainen asiakas yksilöllisesti. Haluan omalla toiminnallani jättää positiivisen mielen asiakkaalle.” Marika päivittää myös Loisto Terveyden sosiaalisen median tilejä, joissa pääsee tutustumaan Loisto Terveyden arkeen, tapahtumiin ja henkilöstöön.
“On tärkeää, että asiakas itse ymmärtää, mistä hänen vaivansa johtuu ja miten yhdessä ratkaisemme sen.”
“Tärkeintä on huomioida henkilö kokonaisuutena eikä keskittyä pelkästään kipeään kohtaan.”
“Tavoitteenani on auttaa ihmistä saavuttamaan parempi toiminta- ja liikuntakyky sekä hänen omat tavoitteensa.”
“Työssäni hienointa on, että asiakas kokee aidosti saaneensa apua asiantuntemuksestani ja ohjatuista hoidoista.”
“Pyrin tekemään itseni tarpeettomaksi asiakkaalle antamalla ohjausta ja työkaluja omatoimiseen kuntoutumiseen.”
“Asiakkaan pitäisi kokea tulleensa kuulluksi ja fysioterapia tulisi toteuttaa juuri hänen tarpeidensa mukaan.”
“Asiakkaan kohtaaminen, hänen vaivansa syiden kartoittaminen sekä yksilöllinen kuntouttaminen ovat toiminnan lähtökohtia.”
“Yhteistyöllä löydämme sinulle tehokkaimman reitin kohti tavoitettasi.”
“Oman kehon tunnistaminen ja liikkeen hallinta ovat avainasemassa minkä tahansa vaivan hoidossa ja uusiutumisen ennaltaehkäisyssä.”
“Asetetaan yhdessä tavoitteet ja säädetään tekeminen juuri sen hetkisiin voimavaroihin sopien.”
“Tavoitteenani on auttaa henkilöä saavuttamaan hänen omat tavoitteet, jolloin yksilöllinen kohtaaminen ja kokonaistilanteen tunnistaminen ovat tärkeässä osassa.”
“Minulle tärkeintä on jättää asiakkaalle positiivinen mieli kohtaamisestamme.”