Kirsi on fysioterapeutti, jolla on pitkäaikainen kokemus kuntoutuksen alalta. Hän on erikoistunut erityisesti lantionpohjan ja lantion alueen toimintahäiriöiden tutkimiseen sekä hoitoon. Näihin vaivoihin voi liittyä muun muassa virtsankarkailu, laskeumat, lantion, lantionpohjan tai häntäluun kipu, ulostamisongelmat, suorien vatsalihasten erkauma tai arpikudoksesta aiheutuvia toiminnan haittoja. Kirsillä on kokemusta myös tuki-ja liikuntaelinvaivojen ja kroonisen kivun hoidosta sekä neurologisesta fysioterapiasta. Erityisesti sydäntä lähellä on harjoittelun ohjaus pilatesmenetelmän ja spiraalistabilaation avulla. ”Kuuntelen ihmistä tarkasti kartoittaakseni kokonaistilanteen ja yritän löytää asiakkaan kanssa yhdessä hänelle sopivan tavan saavuttaa parhaan mahdollisen toimintakyvyn ja avun ongelmaan.”
kirsi.vaananen@loistoterveys.fi
“Tärkeintä on huomioida henkilö kokonaisuutena eikä keskittyä pelkästään kipeään kohtaan.”
“Tavoitteenani on auttaa ihmistä saavuttamaan parempi toiminta- ja liikuntakyky sekä hänen omat tavoitteensa.”
“On tärkeää, että asiakas itse ymmärtää, mistä hänen vaivansa johtuu ja miten yhdessä ratkaisemme sen.”
“Työssäni hienointa on, että asiakas kokee aidosti saaneensa apua asiantuntemuksestani ja ohjatuista hoidoista.”
“Pyrin tekemään itseni tarpeettomaksi asiakkaalle antamalla ohjausta ja työkaluja omatoimiseen kuntoutumiseen.”
“Minulle on tärkeää, että asiakkaat saavat mahdollisimman hyvää ja laadukasta sekä nykytietämykseen pohjautuvaa hoitoa.”
“Asiakkaan pitäisi kokea tulleensa kuulluksi ja fysioterapia tulisi toteuttaa juuri hänen tarpeidensa mukaan.”
“Asiakkaan kohtaaminen, hänen vaivansa syiden kartoittaminen sekä yksilöllinen kuntouttaminen ovat toiminnan lähtökohtia.”
“Yhteistyöllä löydämme sinulle tehokkaimman reitin kohti tavoitettasi.”
“Oman kehon tunnistaminen ja liikkeen hallinta ovat avainasemassa minkä tahansa vaivan hoidossa ja uusiutumisen ennaltaehkäisyssä.”
“Asetetaan yhdessä tavoitteet ja säädetään tekeminen juuri sen hetkisiin voimavaroihin sopien.”
“Minulle tärkeintä on jättää asiakkaalle positiivinen mieli kohtaamisestamme.”